Autor Wiadomość
killerbas0
PostWysłany: Pon 14:27, 18 Kwi 2011   Temat postu:

e jaki to link??????????
Gość
PostWysłany: Czw 17:30, 24 Cze 2010   Temat postu: h

Niech ktoś wrzuci to na upload bo link wygasł Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
Starter
PostWysłany: Wto 21:13, 09 Wrz 2008   Temat postu:

Fajna mapa! Widziałem i jestem pod wrażeniem Very Happy , jest THE Best więc gratz za nią, ale mam nie lada problem bo mapa to jeszcze nie wszystko, a ja nie mam silnika sprawnego więc mapa nie odpala Sad . Raz wykombinowałem coś co nie wiem jak sam zrobiłem i odpaliła, ale jak odpalila hah wole nie mówić!!! Połowy stworów nie było a npc znikły! Na początku pomyślałem głupia mapa, ale potem dopiero sie skapłem, że to nie w mapie tkwi problem, tylko w silniku! Szkoda że nie mam sprawnego a tak bym chciał mieć!
Relisek
PostWysłany: Wto 20:54, 11 Mar 2008   Temat postu:

Brava Sasu... jutro ci pokaze moja jak dokoncze i sobie ocenisz Razz
Siwy
PostWysłany: Pon 7:21, 24 Wrz 2007   Temat postu:

nice
Sasuke132
PostWysłany: Czw 17:06, 28 Cze 2007   Temat postu: Przerobiona Mapa YuROTS

jest to mapa, która uzywam na moim serwerze. Jest przerobiona w 100% by ME, ale i tak widac ze powstala z YurOTS Map. Jest to moja 1 mapa wiec jeszcze nie rzucalem sie do robienia 100% Map by ME, poniewaz chcialem sie sprawdzic. Mapa jest dosc mocno przerobiona. Ukazywalem ja juz na forum.tibia.org.pl, gdzie uzytkownicy byli z niej zadowoleni- dostalem za nia kilka reputow xD
Nie jest to pierwsza wersja mapy, ale najnowsza. Na samym doile posta jest tabela pokazujaca dodane ulepszenia. Oczywiscie nie wszystkie
Zachecam do testowania i oceniania.

Mapa wgrywa się od 7 do 9 sec. przy aktywnym oknie.

Sama mapka zajmuje 3,03 MB
Z pozostałymi plikami i folderami 6,12 MB (w .rar 817 KB)

TEMPLE pierwszego miasta x=160 y=54 z=7
TEMPLE drugiego miasta x=211 y=190 z=7
TEMPLE rookguardu x=284 y=405 z=7
Link:

Download:
http://www.speedyshare.com/625160726.html

------------------------------------------------------------------------------------------------------
TABELA ULEPSZEN
-Nowy wygląd miasta
-Nowe miasto na wyspie
-Możliwość stałego zamieszkania w 2 miastach dzieki TEMPLE NPC
-Stadion (not by ME) + areny (bye ME)
-Kosciol (niestety NPC Ksiadz nie dziala)
-Powiekszona lodowa wyspa (o small Yeti Castle)
-Sad i wiezienie glowne (w kazdej celi bed system)
-Male wiezienie w miescie
-Zmienione wyglady niektorych skelpow
-Targ zamiast BAMBOO CAMP
-Nowe domki 100% (robione od fundamentow ;] )
-Nowe domki tunning (zniszczonych kilka powstaly 1 duzy, ladniejszy, uzyteczniejszy)
-Przerobione domki
-Maisto na pustyni ma zupelnie nowy wyglad
-Nowe male expowiska
-Przerobiony statek GH -dodane deop oraz zmieniony wyglad scian
-Minotaur Fortress (forteca minotaurów)
-Rookguard połączony z Mainlandem, przejscie bronione przez Behemonty
-Dodane potwory - wszyscy bossowie real tibi
-Dodane lodowe miasto (Senja rl Tibia)
-Nowe miasto na kanionie (rl Tibii)
-Powiekszone główne miasto
*14 nowych domkow
*5 stoisk sprzedawczych dla graczy
-Dodano Rookguard (forum.tibia.org.pl)
-Wyspa amazonek (lacznik wysp)
-Kolo glownego miasta dodano Dwarf respawn
-1 nowy GH (by ME)
*W tym GH sa 4 roomy, aby wejsc do nich nalezy mec wymagany lvl (bramka lvlowa) w roomach sa skrzynie z nagroda. Czym wyzszy lvl tym lepsza nagroda
-Training room (pod arena walk w miescie glownym)
-Kolo nowego (3-ego) miasta, kilka nowych expowisk
-Nowy monster "Satan"
-Zmieniony respawn (jest rozszadniejszy
-Gdzieniegdzie zmieniony respawn-time
-Poprawione błędy podłoza, dachow itp. (ktore wywodza sie z oryginalnej mapy YurOTS'a)
-Mistic Hero Castle (respawn Mistic Hero i Hero)
-Ancient Helmet Room (komnata gdzie mzemy stworzyc ancient helmet, dziekilaczeniu wszystkich czesci)
-Ze względu na powiekszone miasto, rowniez powiekszylem ZOO

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group