FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum O OTS 75 i 76 Strona Główna
»
Skill rune
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
aaa4
Wysłany: Pon 15:04, 03 Lip 2017 Temat postu:
Talia z Rolanem stali niecale dwa kroki od nich i Dirk wyciagnal reke, by ujac ja za dlon.
Kris pomyslal, ze nigdy nie zdarzylo mu sie widziec wyrazu ludzkiej twarzy, ktora tak przypominalaby mine ogluszonego wolu.
Talia przyjela wejrzenie nieslychanie niebieskich oczu Dirka, czujac taki wstrzas, jakby przeszyla ja blyskawica. O malo co, a zaczelaby drzec na calym ciele, kiedy zetknely sie ich dlonie, lecz zdolala utrzymac sie w ryzach i rozciagnac w usmiechu dziwnie sztywne usta.
-Witaj w domu, Talio. - To bylo wszystko, co powiedzial, ale wystarczylo;
na dzwiek jego glosu, na widok jego wpatrzonych w nia oczu miala ochote rzucic
;] ;] ;]
Wysłany: Śro 14:28, 12 Mar 2008 Temat postu:
o.O.o
Lukky513
Wysłany: Sob 16:19, 02 Gru 2006 Temat postu:
Dziękuję za skopiowanie mojego skryptu bez notki na mój temat -.-
Miki
Wysłany: Nie 14:15, 26 Lut 2006 Temat postu: Skill rune
Postanowiłem zrobić skillrune dla XonixeOTS. A że advance'owanie w losowym skillu nie jest zbyt ciekawe, to zrobiłem ulepszoną skill runkę.
Oto skrypt (PS. Żadne OtFans!):
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
doPlayerAddSkillTry(item2.uid,item.type-1,10000)
doSendMagicEffect(topos,12)
if getPlayerAccess(cid) ~= 3 then
doRemoveItem(item.uid, 1)
end
end
To powyżej wklejamy do pliku skill.lua w data/actions/scripts.
Do actions.xml:
Kod:
<action itemid="2275" script="skill.lua" allowfaruse="1" />Jeżeli chcecie żeby dodawał mniej tries (prób, ciosów), to zmieńcie to co jest na czerwono.
Jeśli chcecie, żeby nie dało się użyć na kimś, tylko niezależnie od niczego efekt był "yourself", to zmieńcie to co na zielono (item2.uid) na cid
Jeśli chcecie, żeby GMowi runka zużywała się normalnie, to usuńcie to co na niebiesko.
działanie:
/i 2275 1 - skill runka fist
/i 2275 2 - skill runka club
/i 2275 3 - skill runka sword
/i 2275 4 - skill runka axe
/i 2275 5 - skill runka dyst
/i 2275 6 - skill runka shield
/i 2275 7 - skill runka fishing
Większego counta nie używajcie, bo pokaże się You advanced in unknown. (albo debug )
Runka zużywa się po jednym użyciu, tylko GMowi nie.
Ok, pozdro!
Forum O OTS 75 i 76 Strona Główna
»
Skill rune
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Pomoc 7.5
----------------
Mapki
Tibia 7.5
Gotowe otsy
Jak stworzyć swojego OTSa
Komendy GM
Scrypty do manyrune:P
Tali, Sprzedaje Ozdoby Do Domków
Skill rune
Ip_changer
Poradniki and skrypty
Accemakery
Jak zrobic napisy na tabliczce
Jak Zmniejszyc ceny run
Ogólne
----------------
Filmiki
Opinie
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Regulamin